یزد
برندسازی مکانی فرایندی است که یک شهر یا منطقه را با هویتی متمایز به جهان معرفی می‌کند. شهر یزد، در مرکز ایران، در دهه اخیر (2015-2025) به دلیل ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو و استراتژی‌های موفق برندسازی، به یک مقصد برجسته گردشگری داخلی و بین‌المللی تبدیل شده است.
پست زیبای باشگاه ملوان بندر انزلی برای شهر یزد به بهانه بازی این تیم با چادرملو اردکان: از دل گیلان سبز تا یزد تاریخی
با توجه به اهمیت برند ملی،هر کشوری تلاش می کند با به کار بردن ابزارها و شیوه های گوناگون تصور دیگران از برند ملی اش را آن گونه تقویت کند که جای پایی برای خود ایجاد کند.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir