x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلیگلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
مرداد 1404
سفر ویلاگر تونسی به ایران
مرداد 1404
انتشار فیلم مدالآوران طلای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با سرود ملی در حساب رسمی المپیک
مرداد 1404
انقلابی در صنعت نفت ایران؛ هوش مصنوعی به میدان آمد
مرداد 1404
دارویی که فقط تومور را هدف میگیرد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
صادرات
هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژی ترفیع آن
برند مجموعه ای از ادراکات ذهنی نسبت به چیزی است که در طول زمان شکل می گیرد. یکی از قلمروهای برند، حیطه کشورها و ملت هاست بطوریکه تاکنون بیش از 50 کشور فعالیت هایی را بر روی برندشان متمرکز کرده اند تا جایگاه مطلوب برند ملی شان را در اذهان ایجاد کنند.
1
2
3