x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
شهریور 1404
تجربه برندسازی مکانی موفق: شهر یزد - پایتخت معماری خشتی جهان
شهریور 1404
تجربه برندسازی مکانی موفق: سنگاپور - از باتلاق به شهر جهانی
شهریور 1404
سما، بانوی مصری که زبان پارسی را به جهان عرب معرفی می کند
شهریور 1404
چهره ایران در آینه کتاب‌ها؛ آن‌گونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلی‌گلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
سنگاپور
تجربه برندسازی مکانی موفق: سنگاپور - از باتلاق به شهر جهانی
برندسازی مکانی فرایندی است که در آن یک مکان (شهر، منطقه یا کشور) هویتی متمایز و جذاب برای خود خلق می‌کند تا گردشگران، سرمایه‌گذاران و ساکنان را جذب کند. سنگاپور یکی از موفق‌ترین نمونه‌های برندسازی مکانی در جهان است که توانسته از یک جزیره کوچک و باتلاقی به یک مرکز اقتصادی و گردشگری جهانی تبدیل شود. تاریخچه و زمینه
1
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما